El COPC, al VII Congrés Internacional de la SCEPS i XVIII Congrés Nacional de Psicologia Social

Tres dies de taules rodones, conferències, simposis i, sobretot, trobada i intercanvi entre professionals.

Del 14 al 16 d’octubre, la ciutat de Múrcia va acollir la trobada científica de psicòlegs i psicòlogues socials més important de l’estat: El Congrés Internacional de la Societat Científica Espanyola i de Psicologia Social (SCEPS). Carme Calafat i Ariadna Vilà, vocals de la Junta de Govern del COPC, van voler assistir-hi en representació del Col·legi, a aquestes jornades clau per a la comunitat científica i professional.


Calafat i Vilà van poder trobar-se i intercanviar idees amb professionals com Esther López Zafra, presidenta de la SCEPS (a la foto), i van poder gaudir de taules rodones, simposis i fins i tot un lliurament de premis a joves investigadores i investigadors. Alguns dels temes tractats a les taules van ser l'adolescència i l'assetjament en entorns digitals, la migració, la precarietat, el canvi social, les creences, la inclusió laboral de les dones amb discapacitat i la violència, entre molts altres.

Una experiència enriquidora per continuar aportant solucions sòlides des de la psicologia social als desafiaments col·lectius actuals.

Comparteix



L’Espacio Psicoanalítico de Barcelona organitza el curs intensiu “Bulímia i anorèxia nerviosa”
Del 5 de novembre al 10 de desembre de 2026, l’EPBCN ofereix una formació en línia sobre estratègies clíniques per al tractament de la bulímia i l’anorèxia nerviosa des d’una perspectiva psicoanalítica i de gènere. Les persones col·legiades del COPC poden beneficiar-se d'un 25% de descompte en la matrícula.