Reclamacions i suggeriments al COPC
El Col·legi Oficial de Psicologia de Catalunya és un organisme obert i transparent amb voluntat de servei, tant als col·legiats i col·legiades com a la ciutadania.
Si et vols posar en contacte amb el COPC per fer un suggeriment, una queixa, una reclamació o agraïment a la tasca del Col·legi pots escriure per correu electrònic a qualitat@copc.cat .
Per a una correcta gestió del teu cas, si us plau, recorda d'incloure al correu - com a mínim- les següents informacions:
A l'assumpte del correu:
Especifica si és un suggeriment, queixa, reclamació o agraïment (segons correspongui)
Al cos del missatge:
Nom i cognoms:
Núm. de persona col·legiada o precol·legiada. Si no ho ets, indicar-ho .
Adreça de correu electrònic
Telèfon mòbil:
Descripció dels fets:
Petició realitzada al COPC:
Per a una correcta gestió del teu cas, si us plau, recorda d'incloure al correu - com a mínim- les següents informacions:
A l'assumpte del correu:
Especifica si és un suggeriment, queixa, reclamació o agraïment (segons correspongui)
Al cos del missatge:
Nom i cognoms:
Núm. de persona col·legiada o precol·legiada. Si no ho ets, indicar-ho .
Adreça de correu electrònic
Telèfon mòbil:
Descripció dels fets:
Petició realitzada al COPC:
Moltes gràcies per la teva col·laboració,
Col·legi Oficial de Psicologia de Catalunya