Nou conveni entre el Col·legi Oficial d'Òptics Optometristes de Catalunya i el COPC

El desenvolupament d’aquesta col·laboració inicial s’establirà mitjançant convenis i annexos específics, amb l’objectiu de generar sinergies i beneficis comuns entre les persones col·legiades del COPC i del COOOC.

Dimecres 12 de novembre Guillermo Mattioli, degà del Col·legi Oficial de Psicologia de Catalunya, i Joaquim Grau, president del Col·legi Oficial d'Òptics Optometristes de Catalunya, es van reunir a la seu del COPC per signar el conveni. 

Segons el document, el desenvolupament d’aquesta col·laboració, en principi de dos anys de durada, haurà d’establir-se a través de convenis específics per a les diferents iniciatives que les parts vulguin portar a terme, relacionades amb els objectius del Col·legi Oficial d'Òptics Optometristes de Catalunya i alhora amb els serveis i col·laboració que el COPC pugui oferir, tals com:

a) Col·laboració en l’organització d’activitats formatives dirigides als col·legiats i col·legiades.

b) Difusió mútua de formacions que esdevinguin d’interès per part de les dues organitzacions, amb descomptes o beneficis, a concretar per les persones col·legiades.

c) Participació en projectes acadèmics, tecnològics, programes d’investigació i de desenvolupament bilaterals o multilaterals.

d) Assessorament mutu en qüestions relacionades amb l’activitat d’ambdues entitats.

Les dues parts esperen poder crear moltes sinergies en assessorament, formacions i publicacions que millorin i impulsin les dues entitats.

Comparteix

Forma’t amb el curs ‘Nocions bàsiques de deontologia i ètica adreçada als i les noves professionals de la psicologia’
La formació en línia i gratuïta per a persones col·legiades i precol·legiades inclou dues sessions independents, el pròxim 27 de novembre a les 10 h o el 2 de desembre a les 18 h, adreçades als nous professionals de la psicologia que vulguin disposar d’informació actualitzada sobre l’ètica i la deontologia en la professió.