L'Instituto Imaya durà a terme a Barcelona, del 27 al 29 de novembre del 2025, la Formación Básica de EMDR Nivel I. Aquest curs intensiu, dirigit a persones psicòlogues i metges i metgesses terapeutes especialitzats en intervenció infantojuvenil, tindrà lloc a la seu central del COPC a Barcelona (C/Rocafort, 129, Barcelona).
Aquesta formació ofereix una introducció completa al model EMDR, als models de trauma i als procediments bàsics per a la seva aplicació clínica. El programa inclou tres cursos: l’abordatge de l’estrès posttraumàtic, estrès posttraumàtic i les diferents emocions i formació bàsica EMDR Nivell I. Els dos primers cursos poden cursar-se de manera independent. Si la persona inscrita ja els ha realitzat prèviament, se’n descomptarà el cost de la quota d’inscripció.
La formació, impartida per Mabel G. Medina, abordarà els fonaments teòrics del model EMDR, els models de trauma i de processament adaptatiu de la informació, les fases del protocol EMDR, així com demostracions pràctiques amb facilitadors. També inclourà l’adaptació del protocol a població infantojuvenil, intervencions en processos de dol, dificultats en el processament i l’elaboració de plans de treball amb pacients.
El curs ofereix dues modalitats de preu segons la data d’inscripció: s’aplicarà el primer preu per a inscripcions realitzades fins al 27 d’octubre de 2025, i el segon preu a partir del 28 d’octubre. Els col·legiats i col·legiades del COPC gaudiran d’un descompte del 20% sobre el preu que correspongui.
Consulta tota la informació del programa prement aquest enllaç. Per inscriure-t'hi, has d'enviar la titulació professional, el document LOPD signat i les teves dades personals (nom complet, DNI, telèfon, correu electrònic i adreça fiscalel DNI) al correu [email protected].
Aprofita-ho!