L'Espacio Psicoanalítico de Barcelona organitza el curs 'Pensar y practicar el psicoanálisis'

Del 3 de novembre del 2026 al 15 de juny de 2027 s’organitza aquesta formació híbrida, en què tots els col·legiats i col·legiades del COPC poden inscriure-s’hi amb un 25 % de descompte en la inscripció. Aprofita-ho!

L’Escola de Psicoanàlisi de Barcelona (EPBCN) ha obert les inscripcions per al curs de Pensar y practicar el psicoanálisis, que tindrà lloc del 3 de novembre de 2026 al 15 de juny de 2027. Amb una durada total de 40 hores lectives, la formació es realitzarà en modalitat presencial i en línia. Les classes tindran lloc els dimarts de 19 a 20.30 h.

Aquest curs ofereix una introducció sistemàtica al psicoanàlisi, des dels conceptes clàssics fins als reptes de la clínica contemporània. La formació s’estructura en dos mòduls complementaris: un primer centrat en la teoria i la tècnica del psicoanàlisi freudià (inconscient, somnis, neurosis i eines tècniques bàsiques) i un segon dedicat a la pràctica clínica i al treball analític. Els mòduls es poden cursar conjuntament, opció recomanada, o de manera independent.

🗓️ Mòdul 1. Teoria i tècnica del psicoanàlisi: del 3 de novembre de 2026 al 2 de març de 2027 (21 hores).

🗓️ Mòdul 2. Pràctica clínica: del 9 de març al 15 de juny de 2027 (19,5 hores).

Tots els col·legiats i col·legiades del COPC poden inscriure-s’hi amb un 25 % de descompte en la inscripció. Per a més informació i inscripcions, visita la pàgina web oficial del curs organitzat per l'Espacio Psicoanalítico de Barcelona.


Comparteix



Antifrau i el COPC presenten una iniciativa pionera per reforçar l’acompanyament a les persones alertadores
L’acte va posar el focus en la necessitat de reforçar el suport integral a les persones informants i va donar veu a testimonis en primera persona.