El COPC presenta la guia en castellà “Me han citado a un juicio, ¿Y ahora qué?”

La guia és la traducció al castellà de la guia "M’han citat a judici. I ara què?", que facilita eines i orientacions als professionals de la psicologia que han de comparèixer als jutjats per exercir un rol tècnic.


El Col·legi Oficial de Psicologia de Catalunya (COPC) ha publicat la traducció al castellà de la guia “M’han citat a judici. I ara què? Guia pràctica per a professionals de la psicologia”, amb el títol “Me han citado a un juicio, ¿Y ahora qué?”. Aquesta iniciativa té com a objectiu facilitar eines i orientacions als professionals de la psicologia que han de comparèixer en un entorn poc habitual: els jutjats.

Les autores de la guia —Roser Salis, Eva Sala, Alba Milena, Maika López i Antònia Montaner— són psicòlogues acreditades pel COPC com a expertes en psicologia forense. El document recull informació pràctica i exemples que ajuden a comprendre els procediments judicials i a afrontar amb seguretat situacions com la declaració en sala o la intervenció com a perit.


A la imatge, de dreta a esquerra:
Alba Milena, Roser Salis, Antònia Montaner, Eva Sala i Maika López

Aquesta guia és una referència essencial per a psicòlegs i psicòlogues que volen familiaritzar-se amb l’àmbit judicial i preparar-se adequadament per desenvolupar la seva tasca professional en aquest context.

Consulta la guia en l'idioma que prefereixis: portada negra en català (descarrega aquí), portada verda en castellà (descarrega'l en aquest enllaç): 


Comparteix

La Delegació col·labora amb GIMENTORS en una jornada inspiradora per promoure el benestar i el creixement personal
El passat 14 d’octubre va tenir lloc la conferència d’Enrique Rojas, en el marc d’aquest moviment que acosta experiències capaces d’inspirar i transformar les persones, i el COPC hi va ser present.