El COPC i l'Editorial Sentir reforcen la seva col·laboració amb un nou conveni

L’acord específic preveu l’organització de presentacions de llibres a les instal·lacions del COPC amb l’objectiu de promoure la divulgació del coneixement psicològic.

El COPC i l'Editorial Sentir han signat un nou conveni específic de col·laboració per a l’organització i realització de presentacions de llibres a les instal·lacions del Col·legi. L’acord, que amplia el marc de col·laboració establert entre ambdues entitats el 2025, tindrà vigència fins al 31 de desembre de 2028.

L’objectiu principal del conveni és facilitar espais de trobada i divulgació al voltant de publicacions relacionades amb la psicologia, afavorint la difusió de coneixement especialitzat entre els i les professionals, estudiants i persones interessades en la disciplina. El conveni també regula aspectes organitzatius com la coordinació tècnica dels esdeveniments, la cessió d’espais, la difusió de les activitats i la possibilitat de venda i signatura de llibres durant les presentacions. 

Amb aquest acord, el COPC i Editorial Sentir consoliden una línia de col·laboració destinada a fomentar la divulgació científica i professional en l’àmbit de la psicologia, creant espais de debat i intercanvi de coneixement oberts a la comunitat professional.

Comparteix



Participa al Concurs de pintura de la Intercol·legial de Sèniors
Del 19 d’octubre al 13 de novembre, hi poden participar persones col·legiades i cònjuges a partir de 60 anys.