T’estàs plantejant emprendre? En aquest taller pràctic exploraràs si l’emprenedoria encaixa amb tu, identificaràs el teu potencial com a persona emprenedora i definiràs els primers passos per posar en marxa el teu propi projecte professional.
Activitat exclusiva per a persones col·legiades i precol·legiades del COPC.
Activitat adreçada a persones col·legiades o precol·legiades que s'estiguin plantejant treballar per compte propi. Poden tenir ja la idea clara, però els falta acabar de tenir més clar tots els aspectes a tenir en compte i/o passos a seguir per aconseguir-ho.
Objectius principals:
Descobrir les oportunitats de l’emprenedoria i els aspectes a valorar.
Autoavaluació del propi perfil emprenedor.
Presentació del procés per a definir una idea i fer-la viable.
Emprendre en psicologia: per on començar? Descobreix oportunitats reals d’autoocupació dins del sector.
És per a tu? Punt de partida i perfil emprenedor. Reflexiona sobre el teu moment actual, el teu perfil i la teva idea de negoci.
Dona forma a la teva idea: Defineix què vols oferir, a qui i quin és el teu valor diferencial.
Eines clau per estructurar el teu projecte: Del DAFO al model CANVAS: ordena la teva idea sense deixar-te res important.
Com et pot ajudar la IA? Aplica eines d’IA per desenvolupar i impulsar el teu projecte.
Primers passos per posar-lo en marxa: Claus pràctiques per començar amb seguretat i criteri.
Anna Rosell: Psicòloga i orientadora professional del Col·legi Oficial de Psicologia de Catalunya des de 2014. Té l'acreditació professional d'experta en psicologia d'intervenció social. Àmbit professional: inserció sociolaboral i polítiques actives d'ocupació. Aporta més de 25 anys d'experiència. Actualment està especialitzada en l'atenció de perfils amb formació superior. S'encarrega del disseny i desenvolupament de projectes vinculats als sectors de l'educació, social i les organitzacions per a entitats públiques i privades, com poden ser universitats, col·legis i associacions professionals i ajuntaments.
Sessió 1
DATA
22 d’octubre de 2026 10:00h -
12:00h
DURADA
2 h
MODALITAT
Online
UBICACIÓ
Online
Aquesta formació s'impartirà en la modalitat de seminari web.
L’assistent haurà de tenir a la seva disposició un ordinador amb sortida de so, micròfon i connexió a internet.