Girona obre un espai de diàleg sobre educació i vincles amb la presentació del llibre 'L’escola que escolta', de Mario Izcovich

Professionals de l’educació i la psicologia participaran en una trobada oberta a la Biblioteca Carles Rahola per reflexionar sobre l’escolta i els vincles educatius.

El pròxim dijous 4 de juny l’Auditori Enric Mirambell de la Biblioteca Carles Rahola de Girona acollirà la presentació del llibre L’escola que escolta, de Mario Izcovich, a les 18 h. L’activitat, oberta i gratuïta, s’emmarca dins la programació de la Biblioteca de l’ELP amb seu a Barcelona i vol esdevenir un espai de reflexió i intercanvi al voltant de l’escolta, l’educació i els vincles dins la comunitat educativa.

Durant la presentació, conversaran amb l’autor diferents professionals vinculats als àmbits de l’educació i la psicologia, entre ells Isaac Cirera, mestre d’educació primària; Oriol Cobacho, professor d’educació secundària; Jordi Fernández Serra, psicòleg i professor d’orientació d’educació secundària; i Anna Vega, psicoanalista.

Aquesta iniciativa dona continuïtat a altres activitats celebrades al territori, com la presentació del llibre Soledades digitales. Cuando la conexión sustituye al vínculo, del psicòleg i psicoanalista José Ramón Ubieto, a Lloret de Mar, promovent espais de diàleg compartit entre professionals de l’educació, la salut mental i la intervenció comunitària al territori.

Des de la Delegació Territorial de Girona del COPC es valora positivament aquesta iniciativa, que contribueix a generar espais de pensament i diàleg entre professionals vinculats a l’educació, la salut mental i la comunitat.

Consulta el cartell de la presentació aquí.

Comparteix



La Delegació Territorial de Girona se suma al reconeixement del talent femení a la 'Nit de la Dona'
Prop de 300 persones assistents es van aplegar en una gala per destacar el paper transformador de dones de disciplines diverses que impulsen el progrés social.