Normativa del servei de lloguer de despatxos
            
              
            
            
              Coneixes el tauler d'anuncis del COPC per 
              llogar un despatx on exercir? Fes-ne ús, és un servei gratuït subjecte a la següent normativa
            
          
        Aquest espai està destinat a persones col·legiades/precol·legiades i a no col·legiades que puguin disposar o cerquin un espai de lloguer per a la seva consulta.
            
          
Funcionament
- 
              L’alta dels anuncis es gestionarà accedint a l’àrea privada, a l'apartat web: Exercici Professional/Lloguer i cessió d’espais/Tauler d’anuncis de despatxos per a consulta, amb el botó Nou Anunci 
- 
              Les sol·licituds de modificacions d’un anunci ja publicat es gestionaran a través de l’àrea privada, al menú: Lloguer de despatxos/Modificació dels meus anuncis. 
- 
              Un cop revisada la petició d’alta o modificació, la biblioteca notificarà per correu electrònic la gestió del tràmit, assignant un número de referència. 
- 
              La durada de la publicació de l’anunci serà d’un màxim de 3 mesos a comptar a partir de la data d’alta indicada al formulari, sense límit de pròrroga, a condició que es gestioni dins el termini de la data de fi. Si l’anunci ja ha caducat, no es podrà prorrogar, s’haurà de fer una nova sol·licitud alta d’anunci. 
- 
              Si es vol eliminar l’anunci abans de la data de caducitat establerta, ho haurà de notificar per correu electrònic indicant el número de la referència de l’anunci escrivint un correu electrònic a [email protected] 
- 
              Per al títol de l’anunci: es recomana una frase breu, per una visualització correcta de les imatges. 
- 
              El nombre d’imatges màxim permès és de 4 imatges per anunci. 
- 
              El nombre màxim d’anuncis publicats a la vegada, serà de dos, sempre que siguin diferents.