Regina Bayo-Borràs. Psicòloga clínica – psicoterapeuta psicoanalítica acreditada FEAP i EFPA. Membre i docent de GRADIVA, Associació d’Estudis psicoanalítics – Barcelona. Docent i supervisora del COPC. Presidenta de la Comissió de Psicoanàlisi del COPC.
Victor Cabré. Doctor en Psicologia. Especialista en psicologia clínica i en psicoteràpia. Director de la Colección Salud Mental de l’Editorial Herder i la Fundació Vidal i Barraquer.
Mercè Collell. Psicòloga especialista en psicologia clínica, psicoanalista. Universitat de Barcelona. Vicepresidenta de la Comissió de Psicoanàlisi del Col·legi Oficial de Psicologia de Catalunya (COPC) .Professora de les Aules Interuniversitàries de la Gent Gran (AUGG) de la Universitat de Barcelona des de 2007.
Roberto Goldstein. Metge. Psiquiatra. Full Member d’IPA. President de l’AEHP. Resident psicopatologia de l’Hospital de nens de Buenos Aires . Supervisor al centre de salut mental núm. 1 (Bs As). Professor de seminaris APA i SEP.
Antonio Pérez. Expresident de la Societat Espanyola de Psicoanàlisi (SEP)., pertanyent a l’Associació Psicoanalítica Internacional (IPA). Ha estat coordinador del Diccionari Enciclopèdic Interregional d’IPA i del comitè directiu del grup d’estudis Nucli Portuguès de Psicoanàlisi d’IPA. Ha desenvolupat el seu exercici professional en hospitals psiquiàtrics i en centres de salut mental i ha publicat cinc llibres sobre psicoteràpia i psicoanàlisi, així com diferents articles en revistes nacionals i internacionals sobre temes relacionats amb la tècnica psicoanalítica i emocions bàsiques.
Artur Sales. Psicòleg general sanitari. Màster en Psicopatologia Clínica i en Psicoteràpia Psicoanalítica per la Fundació Vidal i Barraquer. Desenvolupa el seu exercici professional com a psicoterapeuta de nens, nenes, adolescents i persones adultes, especialitzat en abús sexual infantil o a l’adolescència. És coautor dels llibres Test proyectivos gráficos (H-T-P): administración e interpretación, Test del Dibujo Libre de un Animal (DLA): administración e interpretación i de diversos articles sobre tècniques projectives gràfiques a diferents revistes reconegudes.
Silvio Sember. Psicòleg. Soci de la Societat Catalana de Rorschach i Mètodes Projectius.