El Grup de Treball de Mediació de la Delegació de Lleida, proposa una activitat formativa oberta a tots els col·legiats i col·legiades del COPC interessats a conèixer la mediació terapèutica com a eina útil dins de la pràctica psicològica, més enllà de l’exercici professional com a mediadors.
La sessió anirà a càrrec de Javier Wilhem, president de la Secció d'ARC del COPC i inclourà també la presentació del seu llibre "Mediación y Cambio".
L’activitat finalitzarà amb un pica-pica, pensat per afavorir un espai de diàleg i intercanvi entre els assistents.
Activitatobertaiformativa, adreçadaespecialment a col·legiatsicol·legiades del COPC i a professionals interessats a conèixer la mediacióterapèutica com a eina útil, mésenllà de l’exercici professional com a mediadors.
Javier Wilhelm
Doctor en Dret i Ciència Jurídica. Psicòleg. Mediador. Té més de 27 anys d’experiència com a mediador civil, mercantil i organitzacional. Director del Màster en Mediació Professional de la UPF-BSM. Consultor en cooperació internacional pel Ministeri de Justícia i DDHH de Xile. Va dissenyar la política pública en mediació pel Departament de Justícia de la Generalitat de Catalunya. President de la Secció d'Alternativa de Resolució de Conflictes del COPC.
Sessió
DATA
25 de setembre de 2025 18:30h -
20:30h
DURADA
2 h
MODALITAT
Presencial
UBICACIÓ
Formació presencial - Seu Lleida COPC
Activitat presencial a la seu de la Delegació de Lleida, c. Acadèmia 14 4rt pis-Lleida.