Kalimba Lagarrigue. Psicòloga clínica amb més de 15 anys d’experiència, especialitzada en salut mental en contextos d’alta mobilitat internacional. És candidata a doctorat en sensibilitat preservant sensorial i maternitat en context d’expatriació. El seu treball es centra en l’acompanyament psicològic de parelles multiculturals, les seves famílies i persones neurodivergents, amb una comprensió profunda dels desafiaments únics que presenta la vida global. Ofereix un enfocament terapèutic breu, pràctic i estructurat desenvolupat específicament per a persones en trànsit i d’alt rendiment.
Martha Moller. Psicòloga. Màster en Recursos Humans per EADA. PNL Practitioner (Richard Bandler). Coach certificada (Escola Europea de Coaching), que pertany a la internacional Coaching Federation. Formacions sobre fundacions, subvencions i gestió general d'una entitat sense ànim de lucre. Àmplia experiència, més de 25 anys,al camp de la psicologia clínica i la consultoria de recursos humans. Experiència, 10 anys, en gestió al sector de les fundacions i associacions. Experiència en gestió de persones, en l'àmbit de persones amb diversitat de capacitats i exclusió social.Direcció i Coordinació d'una Associació de Pacients afectats d'Ictus. Associació sense ànim de lucre. Actualment en la Asociación Nuerociencia Aplicada Barcelona, (A.N.A.BCN) per a la aplicació de intervencions i formació de la dansa i la música com a activadores de les funcions cerebrals gràcies a la neuroplasticitat.
Laura Moral. Psicòloga. Màster oficial interuniversitari en Metodologia de les Ciències del Comportament i de la Salut (UNED, UAM, UCM). Doctora Cum Laude en Psicologia de la Salut i la seva tesi, centrada en l'experiència òptima o "Flow" en músics intèrprets, ha rebut el Premi Extraordinari de Doctorat (UNED). Estudis superiors de música (CPMB) i Màster Internacional en Didàctica de la Percussió Corporal (FU). Exerceix com a psicòloga especialista en músics. La seva activitat investigadora es centra en el benestar i la salut dels músics intèrprets, amb especial atenció al desenvolupament d’habilitats d’autoregulació emocional, els estressors ocupacionals, l’ansietat escènica musical, el fenomen de l’impostor i l’experiència òptima o fluïdesa, entre d’altres variables d'interès. Com a docent, imparteix assignatures relacionades amb la psicologia de l’aprenentatge i les habilitats d’autoregulació per a músics a l'Escola Superior del Taller de Músics (ESEM) a Barcelona. També és professora al Programa Modular de Formació en Psicologia i Música de la UNED a Madrid, entre altres formacions.