El Grup Sènior de la Delegació de Lleida del COPC anima a participar a les persones col·legiades, precol.legiades, a les seves famílies i amistats a la Tercera Trobada de la Primavera, pensada com un atractiu espai de relació i de festa. Els espais no acadèmics ni formatius ofereixen moltes possibilitats, tant de coneixement, de relació, de festa i com a complement a la nostra delicada tasca. Aquesta és la intenció: fer, entre tots i totes, un col·legi més proper.
El dissabte 23 de maig es durà a terme la tercera edició de la Trobada de Primavera, que enguany consisteix en la sortida cultural al Monestir de Sixena, visita a la Llacuna de Sariñena , al centre d'interpretació i visita a la Casa Museu de Miguel Servet.
Una jornada de passeig i meditació, per agafar distància a l'actual càrrega d'estrés.
A persones col·legiades, no col·legiades, estudiants, pre-col·legiats i familiars. El Grup Sènior us anima a venir amb la família! El preu està subvencionat per la Delegació de Lleida: 15 euros/persona (no inclou transport).
9:30h - Sortida de Lleida ( lloc a concretar)
10:30h - Arribada al Monestir
11:00h - Visita guiada al Monestir de Sixena.
12:30h - Passejada- meditació
13:30h - Dinar
16:15h - Visita a la Llacuna de Sariñena
17:30h - Visita Casa Miguel Servet a Villanueva de Sixena
18:30h - Retorn a Lleida
Sessió 1
FECHA
23 de mayo de 2026 9:30h -
18:30h
DURACIÓN
9h
MODALIDAD
Presencial
UBICACIÓN
Externa
El preu inclou totes les activitats (visites i dinar) menys el cost de transport, que no està inclòs.
En funció del nombre de persones inscrites es valorarà contractar el servei de transport.
En aquest cas, s'informarà les persones inscrites, que hauran d'abonar el cost del transport el dia abans de la sortida.