Presentació del llibre de “El dèficit d'atenció amb hiperactivitat. El TDAH i el DAH en nens i adolescents”, de Francesc Rovira Toda.
Adreçat a tothom interessat en la temàtica del TDAH en la infància i l’adolescència.
Compartir amb els professionals de la psicologia i persones interessades, les reflexions de Francesc Rovira Toda sobre el diagnòstic sovint sobredimensionat del TDAH, a partir del seu llibre “El dèficit d'atenció amb hiperactivitat. El TDAH i el DAH en nens i adolescents”, editat per Claret.
Sessió 1
FECHA
24 de marzo de 2026 19:00h -
21:00h
DURACIÓN
2h
MODALIDAD
Híbrid
UBICACIÓN
Híbrida (Online i Presencial)
Formació en modalitat híbrida: En el procés d’inscripció podrà escollir matricular-se o en format online o en format presencial.
- En el cas d’escollir el format presencial haurà d’anar presencialment a la Seu del COPC de Barcelona.
- En el cas d'escollir el format online haurà de tenir a la seva disposició un ordinador amb sortida de so, micròfon i connexió a internet.