Serveis exclusius a la col·legiació

El Col·legi Oficial de Psicologia de Catalunya ha signat convenis amb diverses empreses i organitzacions per tal que els col·legiats i col·legiades puguin disposar de forma gratuïta o molt avantatjosa de tots els serveis necessaris per administrar una petita o mitjana empresa, una microempresa o una empresa unipersonal com a treballador o treballadora autònom.

Prem damunt de cada barra per desplegar la informació o serveis que t’interessin:
 

El Col·legi ha signat un acord amb Brokers'88, corredoria d'assegurances, amb la finalitat de garantir a tots els col·legiats l'assessorament professional en matèria d'assegurances i oferir-los la més àmplia gamma d'assegurances del mercat en les condicions més avantatjoses, tant en preu com en cobertures.
 

Assegurança de responsabilitat civil

Assegurança col·lectiva de Responsabilitat Civil Professional per als psicòlegs i psicòlogues al preu de 12 € anuals.
 
Aquesta asegurança cobreix reclamacions formulades contra l’Assegurat per la Responsabilitat Civil que li pugui ser exigida en l’exercici de la seva activitat professional de Llicenciat / Graduat en Psicologia, així com les activitats col·legials pròpies del Prenedor, incloent l’activitat de Mediació de Conflictes, estant l’ Assegurat legalment habilitat per al seu exercici i en compliment dels requisits que per al exercici d’aquesta professió s’exigeixen a cada moment.
 
A més l'assegurança de responsabilitat civil professional també conté -sense cap cost addicional- un servei d'assistència jurídica telefònica, proveït per ARAG, que inclou:
 
  • Assessorament legal sobre temes d'interès
    • Per al seu negoci: assumptes penals, laborals, mercantils, fiscals, administratius, i els relatius a la comunitat de propietaris
    • Qüestions d'índole jurídica personal: matrimoni, automòbil o drets com a consumidor
  • Gestió de multes: recórrer les sancions administratives imposades per vulnerar la Llei de Seguretat Viària
  • Accés a la Xarxa d'Advocats d'ARAG en condicions especials de contractació, en tots aquells casos en què es requereixi l'actuació d'un advocat.
  • Navegador Legal, que ofereix dos serveis en línia amb els quals podrà obtenir models de documents legals i fer contractes interactius: "Models d'escrits" i "Elabora el teu contracte "

Al següent enllaç podeu consultar les condicions de la pòlissa i el detall de cobertures, garanties i exemples de reclamacions.

Podeu contractar-la emplenant el següent FORMULARI DE SOL·LICITUD EN LINIA

Per qualsevol dubte o aclariment consulta les preguntes freqüents sobre la l'assegurança de responsabilitat civil o contacta al telèfon 915 97 30 35.

NOVETAT: Si ja sou titulars de l’assegurança podeu realitzar les gestions habituals (descarregar rebuts, modificar dades personals, comunicar un sinistre o sol·licitar la baixa) mitjançant el nou portal web.

 
 

Assegurança de salut (més informació)

Gaudeix de serveis mèdics de qualitat a un preu especialment negociat per a tots els nostres clients i els seus familiars.
 
Assegurança completa
Amb totes les cobertures i serveis (especialistes, intervencions, hospitalització ...)

Els millors metges i hospitals.
Més de 50.000 metges i 800 centres sanitaris a la teva disposició.

Especial embarassades
Visites al pediatre, proves diagnòstiques, preparació, control i assistència al part.

I a més ...
Targeta sanitària personalitzada, urgències, ambulàncies, pròtesis, trasplantaments i molt més.
 


Assegurança de vida (veure díptic)

Cobreix la defunció, la invalidesa i la incapacitat professional ja sigui tant per malaltia com per accident.

Garanties

  • Assegurança principal
  • Defunció de l'assegurat per qualsevol causa (malaltia o accident)
  • Invalidesa total i permanent. S'entén per invalidesa total i permanent, la situació física irreversible, que determina la total ineptitud de l'assegurat per realitzar qualsevol professió, treball, ocupació o activitat laboral
 
 

Assegurança d'accidents (veure díptic)

Té un barem exclusiu per al psicòleg amb cobertura per a qualsevol invalidesa, total o parcial.
 
Alguns exemples de cobertura segons barem especial:
Pèrdua completa de la parla: 100%
Pèrdua completa d'una orella: 100%
Pèrdua completa de la visió: 100%
 
Objecte de l'assegurança: Garanteix un capital per als seus familiars en cas de morir accidentalment al mateix temps que es garanteix un altre per a vostè mateix en cas de patir una invalidesa total o parcial.
 

Garanties

La garantia principal, la mort, es pot complementar opcionalment amb les garanties d'invalidesa, assistència sanitària, doble capital per accident i triple capital per accident de circulació.

Demanar oferta personalitzada

 

Assegurances de baixa laboral (veure díptic)

Assegura't el 100% dels teus ingressos des de només 14 € al mes.
Ens encarreguem de tots els tràmits quan estàs de baixa.
Cobertures exclusiva per a Psicòlegs: Doble Indemnització.

Demanar oferta personalitzada

 

Assegurança de dependència

 Assegura un futur digne per a tu i la teva família en qualsevol situació: Accident, Malaltia o Envelliment.
 Assegura fins a 4.000 € al mes vitalicis i fins a 1.000.000 € en un pagament únic per Dependència.
 Es pot contractar fins als 70 anys i amb cobertura vitalícia.
 

El Col·legi ha signat un acord amb Lant Abogados, despatx professional de serveis jurídics i de consultoria, amb la finalitat de garantir a tots els col·legiats i col·legiades assessorament professional en matèria de protecció de dades amb les condicions més avantatjoses, tant en preu com en assegurances.

 

Adequa't a l'RGPD amb un descompte únic

Pagament inicial de 50€ + 75€ anuals (IVA no inclòs).

 

Què inclou exactament la Plataforma Lant?

1- Adequació al Nou reglament Europeu UE 2016/679.

2- Accés a la Plataforma de gestió que inclou:

  • Registre d’activitats
  • Informe de valoració de riscos
  • Documentació completa
  • Aprovació digital de contractes i clàusules
  • Controls periòdics
  • Contestació de drets

3- Servei de consultes i assessorament en matèria de protecció de dades amb telèfon gratuït.

4- Tràmits davant la AEPD.

5- Defensa jurídica en matèria de Protecció de Dades.

6- Controls periòdics de compliment amb avís automàtic.

7- Aplicació tablet per a la firma de la clàusula de privacitat.

8- Assegurança de protecció de Dades amb cobertura fins a 60.000€*

     *Empreses i professionals fins a 500.000€ de facturació

 

Per qualsevol dubte o aclariment podeu contactar amb Lant Abogados trucant al 900 494 815 o bé accedir al seu web lant-abogados.com

Pimefactura Integrat és un servei informàtic que automatitza l’enviament de les factures al teu client, registrant evidències que la factura ha estat lliurada al receptor correctament. Pimefactura Integrat s’instal·la fàcilment sense necessitat d’informàtic.

Tot són avantatges:

  • Podràs enviar factures a tots els teus clients, ja siguin administracions públiques, empreses privades o persones físiques.
  • Sabràs si el receptor ha rebut la teva factura.
  • Milloraràs la productivitat automatitzant l’enviament de les factures.
  • Reduiràs despeses per eliminació de material, paper i costos d’enviament.

Pimefactura Integrat és 100% segur i compleix tots els requisits legals. 

Si vols donar-t’hi d’alta, només et cal prémer damunt de la imatge i obrir-te un usuari. El pla bàsic és gratuït i permet fer fins a 12 factures l’any. Si necessites emetre més factures electròniques pots contractar el pla avançat amb un 50% de descompte a https://www.pimefactura.net/

 

Per a més informació, contacta amb tecnologia@pimec.org o amb el 93 496 45 00.

 

 

L'aplicació iAccesos és una solució gratuïta per a dur a terme un registre horari de manera telemàtica. Cal recordar que, des del 12 de maig de 2019, fitxar a la feina és una obligació per a empreses i entitats sense ànim de lucre de l'Estat espanyol. En cas d'incompliment, les organitzacions hauran d'enfrontar-se a sancions de fins a 6.250 euros.

Com funciona iAccesos?

T'expliquem pas a pas com accedir-hi:

  • Els col·legiats i col·legiades que vulguin utilitzar el servei han de registrar-s'hi prement aquest enllaç o prement damunt de la imatge.
  • Per tal d'iniciar el registre, cal prémer "Alta", situat a la part superior dreta de la pantalla.

Aquest any de pandèmia COVID-19 ha accelerat la virtualització i la gestió a distància de molts processos que anteriorment només es podien fer presencialment. En molts procediments, especialment amb les administracions públiques, és necessari poder identificar-se digitalment i signar electrònicament documents, cosa que el certificat digital habilita. Per a tots aquells col·legiats i col·legiades a qui aniria bé disposar d’un certificat digital per exercir més còmodament i eficient, el Col·legi Oficial de Psicologia de Catalunya proposa el certificat de PIMEC: té plena validesa legal, i gràcies a un conveni de col·laboració és un 20% més econòmic per a persones autònomes col·legiades al COPC i un 40% més econòmic per als certificats digitals per a les seves empreses.

Per obtenir el certificat digital cal seguir un seguit de senzills passos, que us detallem a continuació per tal que no tingueu cap problema en tramitar-lo.

En primer lloc, cal sol·licitar el certificat digital al web certificatdigital.com i prémer l’enllaç “sol·licitud”. El formulari us permet sol·licitar un certificat digital personal, per a persona treballadora autònoma o per a empresaen escollir l’opció desitjada, el web informa sobre la documentació que cal recollir i validar per obtenir el certificat digital, a més d'informar sobre qui el pot demanar.





A continuació cal escollir el tipus de suport, ja que la certificació digital es pot generar en un dispositiu especial (targeta tipus bancària o token USB criptogràfic) o a l’ordinador de la persona interessada mitjançant una aplicació (programa). En acabat, cal prémer “continuar”. La principal diferència entre una cosa i l'altra és que el certificat en dispositiu especial (hardware) s'instal·la en un altre aparell que cal adquirir a part, no a l'ordinador. D'aquesta manera, és un certificat digital portable, mòbil, que té un certificat especial DQCF (Dispositiu Qualificat de Creació de Signatura) que per a alguns tràmits pot ser imprecindible.

En segon lloc, a la següent pantalla cal escollir el certificat desitjat. A l’apartat “Tens un codi promocional?”, cal escriure-hi “COPC” i prémer el check verd perquè apliqui el descompte per a col·legiats i col·legiades: 20% per a persones autònomes, 40% per a certificats digitals d’empresa. Prémer “continuar”.





Finalment, cal emplenar les dades personals del formulari de les següents pantalles i pagar mitjançant targeta o transferència bancària.

 

Un cop acabat el procediment al web, PIMEC rep les dades i elabora un contracte de certificat digital per al col·legiat o col·legiada. PIMEC entregarà dues còpies a la persona col·legiada, una per a ella i l’altra perquè la lliuri presencialment al COPC.

Per acabar, la persona col·legiada ha de demanar cita prèvia al Departament de Gestió Col·legial del COPC, al correu electrònic copc@copc.cat o al telèfon 932.478.650. El dia de la cita prèvia, el col·legiat o col·legiada haurà de lliurar la còpia del contracte de PIMEC per al COPC i haurà de portar i mostrar els originals de tota la documentació que PIMEC sol·licitava a la persona col·legiada per elaborar el contracte per al certificat digital.

Una vegada el COPC valida la documentació presentada, el col·legiat o col·legiada obté el certificat digital, en el suport en què l’hagi sol·licitat, i les corresponents claus d’accés.

 

Esperem que gaudiu del certificat digital de PIMEC. Per a qualsevol dubte o aclariment a l’hora de sol·licitar-lo, poseu-vos en contacte amb PIMEC escrivint a pimec@certificatdigital.com o trucant-hi i demanant pel Departament de Certificat Digital. 

 

 

Gràcies a l’acord entre el Col·legi Oficial de Psicologia de Catalunya i les plataformes Psypocket i Cita per realitzar intervencions professionals de telepsicologia, les persones col·legiades compten amb diverses opcions d’eines tecnològiques desenvolupades per a una gestió segura i fàcil de les intervencions professionals en línia.

A continuació podeu consultar les condicions i característiques pròpies de cadascuna de les plataformes, amb les que el COPC ha gestionat acords independents amb la finalitat d’oferir a les persones col·legiades diferents opcions per exercir la telepsicologia tenint en compte la situació específica de cada professional.

 

Psypocket

Psypocket és una eina tecnològica desenvolupada per un equip de psicòlegs, informàtics i empresaris per a cobrir les necessitats de les clíniques de psicologia, complint la reglamentació sobre la protecció de dades i aprofitant les últimes tecnologies per facilitar una experiència més senzilla i accessible.

Funcions de la plataforma per al pacient

  • Alta d’usuari amb correu electrònic per rebre trucades i enviar missatges instantanis xifrats al seu o la seva psicoterapeuta.
  • Recordatori de cites per email.
  • Notificacions. PsyPocket té un sistema de notificacions que permet a l'usuari conèixer les novetats en el seu perfil d'un cop d'ull (noves cites, cancel·lacions, etc).

Funcions de la plataforma per a professionals

  • Gestió de l’agenda
  • Opció de realitzar informes. La plataforma ofereix a les i els psicòlegs i a les clíniques la utilitat de realitzar informes amb les dades per mesos i anys, podent-se descarregar aquesta informació en format .xls.
    • Ingressos del psicòleg o la psicòloga i de la clínica.
    • Casos: emmagatzema i organitza la informació per pacient de la data d'inici de la teràpia, última cita, nº de sessions totals i dates, tarifes de les mateixes, i el diagnòstic referent a aquest client.
    • Usuaris: emmagatzema la informació de tots els usuaris de l'perfil per nom de l'usuari o número d'història, classe d'usuari (administració, terapeutes, pacients i alumnat) i usuari que correspongui.
    • Cites anul·lades: emmagatzema per nom / número de història del pacient data de cancel·lació i motiu.

Altres funcions rellevants

  • Alta en el sistema de perfils d’alumnes de pràctiques.
  • Alta del perfil d’administració per gestions administratives.
  • Gestió de despatxos, disponibilitat de teràpies i cites.
  • Opció de missatgeria instantània entre els diferents perfils actius de la plataforma

Categories disponibles

Pla Avançat per a professionals col·legiats del COPC

Inclou les següents funcions: videoconferència, maneig de l'agenda i enviament de missatgeria instantània, recordatori de cites, notificacions, informes i videotrucades de grup de fins a 10 persones.

Pla Avançat per a clíniques o centres de persones col·legiades

 Inclou les següents funcions: videoconferència, gestió de l'agenda i enviament de missatgeria instantània, recordatori de cites, notificacions, informes i videotrucades de grup de fins a 10 persones, gestió d'agendes com a clínica, gestió de despatxos, disponibilitat de terapeutes, alta en el perfil d'alumnes, alta de perfil d'administració, comunicació escrita d'administració, terapeutes, pacients, alumnes.

Plan Premium per a professionals col·legiats del COPC o clíniques o centres de persones col·legiades

Inclou les següents funcions: videoconferència, gestió de l'agenda i enviament de missatgeria instantània, perfil d'un professional (recordatori de cites, notificacions, informes i videotrucades de grup de fins a 10 persones , o perfil clínica (gestió d'agendes com a clínica, gestió de despatxos, disponibilitat de terapeutes, alta en el perfil d'alumnes, alta del perfil d'administració, comunicació escrita d'administració, terapeutes, pacients, alumnes), i sistema de comptabilitat i facturació.

Tots els plans compten amb una prova gratuïta de la plataforma i un descompte d’entre un 50% i un 52% sobre la tarifa original un cop finalitzat el període de prova. En aquest enllaç podeu consultar les condicions i les indicacions per contractar el servei.

Recordem també que els i les professionals del COPC poden beneficiar-se de l’oferta comunicada pel Consejo General de la Psicología i accedir a una versió bàsica i gratuïta de la plataforma de Psypocket durant 6 mesos.

 

 

 

Cita 

CITA.IO gestiona íntegrament la consulta i permet realitzar videoconferències 100% segures, complint amb els més alts estàndards de seguretat. La plataforma, preparada per gestionar un professional individual o un centre, va ser creada per professionals de salut mental i experts tecnològics que durant 2 anys van dissenyar i testar el programari per satisfer les necessitats reals de professionals i pacients.

CITA.IO no requereix instal·lació, és personalitzable, configurable en pocs minuts i accessible des de qualsevol dispositiu. 

Funcions de la plataforma

  • Agenda per a sessions en línia i presencials, per a un professional o multiprofessional.
  • Videoconferència encriptada, accés directe a la història clínica.
  • Pagament del pacient mitjançant targeta de crèdit/dèbit o PayPal.
  • Possibilitat de gravar les sessions clíniques realitzades per videoconferència.
  • Història clínica personalitzable.
  • Inclusió d'arxius en la història clínica.
  • Assignació de rols entre el personal de l'organització.
  • Personalització de la plataforma.
  • Enviament automàtic de recordatoris per correu electrònic.
  • Possibilitat de reserva directa per part de l'pacient.
  • Directori d'empreses.
  • Presència directa a la web mitjançant URL.
  • Bloqueig de sales de treball.
  • Llistes de sessions i factures.
  • Emissió de factures.
  • Possibilitat de treballar en català, castellà o anglès.
  • Registre d'activitat (RGPD).
  • Servei d'atenció tècnic per telèfon o correu electrònic.
  • Formació gratuïta a través de seminaris en línia.

El pla proposat compta amb una prova gratuïta d'un mes des del moment de l'alta i un descompte d’un 52% sobre la tarifa original un cop finalitzar aquest període ; la modalitat és variable sense fix mensual en funció de l’ús de cada professional. En aquest enllaç podeu consultar les condicions i les indicacions per contractar el servei.

 

Sosmatic és una empresa de tecnològica de serveis informàtics que dona suport i fa el manteniment de les empreses de PIMEC. Gràcies a l’acord de col·laboració amb el COPC, les empreses de les persones col·legiades i els col·legiats i col·legiades autònoms també poden gaudir del servei.



Els serveis inclosos de forma gratuïta són, en primer lloc, un servei d’atenció tècnica mensual telefònica, o presencial en cas que la consulta no es pugui resoldre a distància. En segon lloc, un servei de monitoratge 24x7 d'un dispositiu (exemple: el servidor o les còpies) amb un servei d'alarma. Per últim, un servei anual de recuperació de dades. Per tant, els col·legiats i col·legiades poden tenir assistència, per a les seves empreses, per qüestions com:

  • El portàtil no arrenca
  • Hem perdut la connexió amb l'ERP
  • No puc accedir al servidor
  • Tenim els arxius encriptats!
  • Necessito una VPN per poder teletreballar
  • Aquest antivirus em serveix?
  • No aconsegueixo arrencar Teams
  • Necessito tenir backup al núvol
  • He perdut totes les dades!

En cas que siguis persona col·legiada i vulguis utilitzar el servei, només cal que emplenis el formulari d’aquesta pàgina web o truquis al 931 223 387. Un tècnic et trucarà abans d’una hora. 

 

Subscriure's al butlletí electrònic Segueix informat de totes les novetats del COPC