Neuropsychological rehabilitation for childhood brain injury, and parent focused e-health intervention as a way to maximize rehabilitation outcomes on daily activities (ONLINE)

Termini finalitzat
Categoria del curs: CONFERÈNCIES
Àrea: Interna
Referència: CR21002311

Treballar amb nens amb lesions cerebrals adquirides i les seves famílies és complex, i la creació d’una base d’evidències s’ha demostrat difícil fins ara. Molts assaigs de rehabilitació han fracassat a causa de la pobra captació o per dificultats en implementar aquests tractaments a la pràctica diària.

En aquesta presentació es debatran els enfocaments d’intervenció per a nens amb lesions cerebrals adquirides i les seves famílies així com les tècniques per desenvolupar intervencions que s’implementen fàcilment a la pràctica clínica diària.

 
__________________________________________________________________________________
 

Working with children and families with acquired brain injury is complex, and building an evidence-base has proved challenging to date.  Many rehabilitation trials have failed due to poor uptake or difficulties implementing these treatments into practice. 

This presentation will discuss approaches to intervention for children and families with acquired brain injury, and techniques for developing interventions that are readily implemented into routine clinical practice.

Objectius Generals: Actualització en Rehabilitació Neuropsicològica Infantil.
 
__________________________________________________________________________________
 
General Objectives: Update of Neuropsychological Rehabilitation for Children.
Vicki Anderson

Vicki Anderson

La Dra. Anderson (BA (Hons), MA (Clin Neuropsych), PhD, FAPS, FASSA, FAAHMS, FASSBI) és Cap de Psicologia del “The Royal Children's Hospital”, Professora de Pediatria i Psicologia en la Universitat de Melbourne, Directora de Recerca en Ciències Clíniques, del “Murdoch Children's Research Institute”, i Clínica Sènior del NHMRC. Els seus principals interessos clínics i de recerca són el desenvolupament infantil i la salut mental. El seu treball recent s'ha centrat en traslladar les primeres troballes de la seva carrera a la pràctica clínica per a optimitzar els resultats infantils de lesions cerebrals i malalties cròniques. Els principals assoliments inclouen: I) publicació del “Test of Everyday Attention for Children”, utilitzada per psicòlegs de tot el món; II) desenvolupament d'enfocaments de cibersalud de fàcil accés i baixa càrrega per als tractaments psicosocials centrats en els pares com a mitjà de maximitzar els resultats del nen i millorar la funció familiar; III) desenvolupament d'una nova i completa eina d'avaluació de la competència social lliurada per iPad (PEER: patent pendent); IV) eines de salut digitals per a monitorar els símptomes d'una commoció cerebral en nens (recolzat amb la “International Consensus on Sports Concussion”); V) autora de les primeres directrius internacionals sobre commocions cerebrals esportives pediàtriques del “International Consensus on Sports Concussion”. La Dra. Anderson és autora de més de 500 publicacions revisades i $ 40 milions en subvencions competitives. És editora associada de “Neuropsychology (APA)” i el “J Neuropsychology (BPS, el Regne Unit)”. Ha estat membre dels grups de treball de “NIH Common Data Elements Working” per a commocions cerebrals i TBI infantil, el “NIH National Children’s Study”, “ The Canadian Institute for Advanced Research” i “ International Consensus on Concussion in Sports”. És membre de l’“ Academy of Social Sciences of Austràlia”, “Aust Psychological Society” i “Aust Academy of Health and Medical Sciencet”.
La jornada es realitzarà en anglès i s'oferirà traducció simultània 
 
Aquesta formació s'impartirà en la modalitat de seminari web. L’assistent haurà de tenir a la seva disposició un ordinador amb sortida de so, micròfon i connexió a internet.
 
_________________________________________________________________________________
 
This activity will be held in english with simultaneous translation into spanish
 
This activity will be held on-line as a webinar. Attendees must have at their disposal a computer with output audio, microphone and internet connection.
 
Data d'inici 07-05-2021
Data de fi 07-05-2021
Data d'inici de la inscripció 04-01-2021, 00:00:00
Data de fi de la inscripció 05-05-2021, 15:00:00
Idioma Anglès
Modalitat A distància
Estat Obert
Departament responsable Seu de Barcelona
Formació necessària
 
Durada 1,5 hores
Sessions
Sessió 1 07-05-2021, 09:00 - 10:30
FORMACIÓ ONLINE

Subscriure's al butlletí electrònic Segueix informat de totes les novetats del COPC