Taller: Converses estratègiques en contextos d’incertesa (FORMACIÓ ONLINE)

Termini finalitzat
Categoria del curs: TALLER
Àrea: Interna
Referència: CR20002240
La crisi del Covid-19 està accelerant els canvis de manera exponencial així com el nivell d’ incertesa en l’entorn de les organitzacions. Aprendre, desaprendre i adaptar-se a les noves circumstàncies és fonamental per la supervivència de les empreses. En aquest context, dominar l’art de la conversa pot ser de molta utilitat, especialment d’aquelles converses que faciliten la transformació i l’adaptabilitat de les persones, equips i en conseqüència de les organitzacions.

1. Converses estratègiques en entorns VICA

  • Què són?
  • Tipus de converses a les organitzacions.
  • Quines són importants en el context actual (incertesa, teletreball, estat emocional etc...)?.
  • Avantatges de construir una cultura de la conversa.

2. Converses per facilitar l’adaptació i transformació de persones, equips i organitzacions.

  • En què consisteixen?
  • Perquè són importants? La gestió de l’ incertesa.
  • Com identificar quines converses són essencials ara amb el nostre equip.
  • Com dur-les a terme?
  • Suggeriments a tenir en compte per treure el màxim profit de les converses en l’adaptació de les organitzacions en el seu entorn.

3. Preparant-nos per:

  • Tenir converses transformadores amb els nostres col·laboradors.
  • Acompanyar als managers en les seves converses estratègiques

4. Conversem?

Objectius Generals:
  • Veure el paper fonamental de les converses estratègiques en les organitzacions, en situacions d’incertesa.

Objectius Específics:

  • Veure la importància de crear una cultura de la conversa.
  • Mostrar els tipus de conversa en el context de les organitzacions.
  • Saber com utilitzar les converses transformadores en situacions de canvi i incertesa.
  • Generar una conversa transformadora sobre el tema
Elizabeth Díaz

Elizabeth Díaz

socia directora de SOLO Consultores y miembro de la red de Consultores Totales. Consultora en Proceso de Cambio Organizacional, diseño e implementación de modelos de Liderazgo y Gestión Competencial en empresas del sector privado, público y del ámbito familiar. Es colaboradora académica en el Máster de Dirección de Instituciones Sanitarias, UAB y en el Postgrado de Dirección de Empresa en Barcelona School of Management UPF. Es Licenciada en Psicología Organizacional por la Facultad Blanquerna, Universidad Ramon Llull y Especialista Acreditada en Coaching Relacional por el Instituto Relacional de Barcelona.
Eva Juncosa

Eva Juncosa

Consultora de Desarrollo Organizacional y miembro de la red de Consultores totales. Ha desarrollado la mayor parte de su carrera profesional como Consultora especializada en proyectos de transformación y desarrollo en empresas de diferentes sectores y tamaños (multinacionales, PYMES, empresas familiares..). Acompaña a empresarios, gerentes y directivos en procesos de cambio para que consigan sus objetivos creando espacios de conversación @fectiva. Es colaboradora académica del departamento de Dirección de Recursos Humanos de ESADE y EAE.
Aquesta formació s'impartirà en la modalitat de seminari web.
 
L’assistent haurà de tenir a la seva disposició un ordinador amb sortida de so, micròfon i connexió a internet.
Data d'inici 17-02-2021
Data de fi 17-02-2021
Data d'inici de la inscripció 24-12-2020, 00:00:00
Data de fi de la inscripció 14-02-2021, 20:00:00
Idioma Castellà
Modalitat A distància
Estat Obert
Departament responsable Seu de Barcelona
Formació necessària
 
Durada 1,5 hores
Sessions
Sessió 1 17-02-2021, 19:00 - 20:30
FORMACIÓ ONLINE

Subscriure's al butlletí electrònic Segueix informat de totes les novetats del COPC