Seminari: Com fer un pla de màrqueting (Streaming delegacions)

Termini finalitzat
Categoria del curs: SEMINARI
Àrea: Externa
Referència: CR19001660
* Concepte de Màrqueting i de Pla de Màrqueting
* Etapes del Pla de Màrqueting
* Anàlisi de la situació: diagnòstic, objectius, estratègies
* Elaboració del pressupost
* Avaluació del pla 
Donada la importància que té per la petita i mitjana empresa disposar d'un pla de marketing adeqüat al negoci, en aquest seminari es facilitarà un mètode per poder dissenyar·ho. Contemplarà les fases i elements a tenir en compte per treballar·ho, com portar-ho a terme i fer el seu corresponent seguiment.
Ramon Brugada Baviera

Ramon Brugada Baviera

Enginyer Químic. A l'any 1978 es va incorporar al departament de màrqueting del grup d’empreses de DUPONT DE NEMOURS, inicialment a Barcelona a la seva filiat DEQUISA. Posteriorment va ser desplaçat a la Central de Ginebra per desenvolupar el mateix rol però a nivell europeu i finalment es va incorporar a la seu de París per aprofundir en el mercat francès.
Aquesta activitat es podrà seguir en directe des de les Seus de Girona, Lleida i Tarragona. Per seguir l'activitat cal contactar amb cadascuna de les Seus amb un mínim de 48 hores d'antelació a l'inici de l'activitat.
C/ Rocafort, 129 - 08015 Barcelona
Telèfon: 932.478.650
Fax: 932.478.654
Data d'inici 20-11-2019
Data de fi 20-11-2019
Data d'inici de la inscripció 26-09-2019, 00:00:00
Data de fi de la inscripció 13-11-2019, 20:00:00
Modalitat Presencial
Estat Obert
Formació necessària
 
Durada 1,5 hores
Sessions
Sessió 1 20-11-2019, 17:00 - 18:30
Barcelona - Sala d'actes

Subscriure's al butlletí electrònic Segueix informat de totes les novetats del COPC