Catàleg de la Biblioteca

Mentre calgui aplicar mesures de prevenció de la pandèmia, la Biblioteca obre el servei de préstec quatre dies a la setmana presencialment, el dilluns i dimecres a la tarda (de 14 a 18 h) i el dimarts i el dijous al matí (de 10 a 14 h). A més, cal tenir en compte que:

  • Per recollir documents cal realitzar la reserva a través del catàleg en línia i la biblioteca contactarà amb vosaltres per concertar dia i hora de recollida tant bon punt estiguin els documents disponibles.

  • Per a les devolucions no cal disposar de cita prèvia, però únicament es poden fer presencialment en horari d'atenció presencial de la biblioteca (dilluns i dimecres de 14 a 18 h i dimarts i dijous de 10 a 14 h), o bé per missatgeria indicant els dies i horaris esmentats.

  • Les correccions informàtiques de tests són únicament en modalitat en línia (consulteu la guia en cas que vulgueu sol·licitar-ne).

  • La consulta a sala resta aturada, fins a nou avís.

Per útim, recordem que com a mesures de prevenció en la transmissió del COVID-19 tots els documents prestats porten a terme un procés de desinfecció, fet que pot afectar els terminis de disponibilitat dels documents.






Filtre de cerca:

Consell de cerca: Prem aquí i consulta les preguntes freqüents de la Biblioteca
Esborrar filtres
estella vacía
estella vacía
estella vacía
estella vacía
estella vacía
(0 valoracions)

Jung : vida y obra : una memoria biográfica / Barbara Hannah ; traducción de Mónica Caldeiro

Llibre - ISBN: 9788494539671
Signatura: 3.2 Han
Producció: Barcelona : Editorial Escola de Vida, 2019
Matèries: Biografies , Jung
Jung: Vida y obra es una memoria biográfica cercana y rigurosa de uno de los personajes más relevantes del siglo XX, Carl G. Jung. Un texto inédito hasta ahora en lengua castellana que relata desde dentro del nacimiento y el desarrollo de la psicología junguiana. Publicado por primera vez en 1976, este libro nos revela el lado más humano e íntimo de Jung y su genio como navegante del inconsciente. Asimismo, narra las dificultades del camino que el propio Jung recorrió en la confrontación con su propio inconsciente y sus experiencias a lo largo de una vida de investigación y búsqueda del conocimiento de las profundidades del ser humano. Escrito por una de sus principales discípulas, Barbara Hannah, estrecha colaboradora y amiga, este libro nos acerca con gran calidez y lucidez a una visión externa de Jung distinta de la que otros textos nos han ofrecido hasta la fecha. Minuciosamente documentado, aborda muchas de las cuestiones sobre las que existen divergencias acerca de la vida y el pensamiento de Jung, ofreciendo un extenso recorrido desde su infancia hasta su muerte. Un libro imprescindible para todos aquellos amantes de la psicología junguiana y para los que se quieran acercar a la persona de Jung a través de un enfoque de primera mano que clarifica muchos aspectos sobre uno de los psicoanalistas y pensadores más influyentes de los últimos tiempos.

Subscriure's al butlletí electrònic Segueix informat de totes les novetats del COPC