Catàleg de la Biblioteca

Mentre calgui aplicar mesures de prevenció de la pandèmia, la Biblioteca obre el servei de préstec quatre dies a la setmana presencialment, el dilluns i dimecres a la tarda (de 14 a 18 h) i el dimarts i el dijous al matí (de 10 a 14 h). A més, cal tenir en compte que:

  • Per recollir documents cal realitzar la reserva a través del catàleg en línia i la biblioteca contactarà amb vosaltres per concertar dia i hora de recollida tant bon punt estiguin els documents disponibles.

  • Per a les devolucions no cal disposar de cita prèvia, però únicament es poden fer presencialment en horari d'atenció presencial de la biblioteca (dilluns i dimecres de 14 a 18 h i dimarts i dijous de 10 a 14 h), o bé per missatgeria indicant els dies i horaris esmentats.

  • Les correccions informàtiques de tests són únicament en modalitat en línia (consulteu la guia en cas que vulgueu sol·licitar-ne).

  • La consulta a sala resta aturada, fins a nou avís.

Per útim, recordem que com a mesures de prevenció en la transmissió del COVID-19 tots els documents prestats porten a terme un procés de desinfecció, fet que pot afectar els terminis de disponibilitat dels documents.






Filtre de cerca:

Consell de cerca: Prem aquí i consulta les preguntes freqüents de la Biblioteca
Esborrar filtres
estella vacía
estella vacía
estella vacía
estella vacía
estella vacía
(0 valoracions)

Los Dones de la vejez : despertar cuando te haces mayor / Kathleen Dowling Singh

Llibre - ISBN: 9788494759239
Signatura: 8.9 Dow
Producció: Sitges : Eleftheria, 2018
estella vacía
estella vacía
estella vacía
estella vacía
estella vacía
(0 valoracions)

La separación afectiva : el apego y la pérdida - 2 / John Bowlby

Llibre - ISBN: 9788485093321
Signatura: 7.2.4 Bow
Número d'edició: 5ª reimpr.
La moderna ciencia del hombre le debe a Bowlby el hecho de haber enseñado cómo diversos cuadros de psiconeurosis y de trastornos de la personalidad son, en buena medida, la secuela de la carencia de cuidados maternos o de interrupciones sufridas en el vínculo madre-hijo. Esta obra es el lúcido producto de la recopilación y análisis de inteligentes observaciones registradas (y filmadas) que revelan con deslumbrante claridad cómo los niños pequeños, cuando son alejados del hogar y entregados al cuidado de personas extrañas en un sitio desconocido (guardería, hospital…), responden con una aguda e inconsolable zozobra, y cómo al producirse el reencuentro con la madre muestran un comportamiento de intenso aferramiento o de gran indiferencia emocional (período de desapego), o de aguda ansiedad si por alguna causa el niño llega a creerse amenazado por una nueva separación. Bowlby comprobó que la pérdida de la figura materna puede generar procesos y conductas que ofrecen el mayor interés para la psicopatología, y halló, congruentemente, que las respuestas y procesos observados en el niño pequeño se reencuentran en los individuos de más edad que sufrieron experiencias de carencia en épocas anteriores de su existencia. El adulto que sufre carencias tempranamente suele plantear exigencias desmedidas a los demás y mostrarse ansioso y airado cuando éstas quedan frustradas, o suele sufrir un bloqueo de su capacidad para entablar relaciones profundas.
estella vacía
estella vacía
estella vacía
estella vacía
estella vacía
(0 valoracions)

El apego : el apego y la pérdida - 1 / John Bowlby

Llibre - ISBN: 9788449306006
Signatura: 7.2.4 Bow
Número d'edició: 2ª impr. feb. 2011
Publicació: Barcelona [etc.] : Paidós, 1985-1998

Subscriure's al butlletí electrònic Segueix informat de totes les novetats del COPC